Εκτίμηση της θρεπτικής κατάστασης των αθλητών

Γράφτηκε από

Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει αντιληπτό πόσο στενά είναι συνδεδεμένη η διατροφή με τον αθλητισμό. Το ένα επηρεάζει την πορεία του άλλου και μόνο μαζί μπορούν να δώσουν τα μέγιστα αποτελέσματα τόσο σε απόδοση στον αθλητισμό όσο και σε ευεξία . Γι ‘αυτό αποφάσισα στο πρώτο μου άρθρο να αναφερθώ στο πόσο σημαντικό είναι να έχει ένας αθλητής καλή θρεπτική κατάσταση και πως μπορεί αυτή να εκτιμηθεί. Στην πορεία θα ακολουθήσουν πιο εξειδικευμένα άρθρα για τη διατροφή αθλητών μικρών ή μεγάλων αποστάσεων, υπερμαραθωνίων κ.α., όπως και για τις ιδιαιτερότητες κάποιων αθλητών .

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΡΑΘΩΝΟΔΡΟΜΟΥΣ: Συστάσεις για τα γεύματα μετά τον αγώνα

Γράφτηκε από

 

Το μεταγωνιστικό γεύμα πρέπει να είναι το μεγαλύτερο της ημέρας, και να παρέχει άφθονους υδατάνθρακες, νερό και ηλεκτρολύτες, προκειμένου να επιτευχθεί αποκατάσταση των υγρών και ηλεκτρολυτών, καθώς και του μυϊκού και ηπατικού γλυκογόνου και να διατηρηθούν σταθερά τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα.

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΡΑΘΩΝΟΔΡΟΜΟΥΣ: Συστάσεις για τα γεύματα κατά τη διάρκεια του αγώνα

Γράφτηκε από

Η πρόσληψη ενέργειας κατά τη διάρκεια της άσκησης είναι απαραίτητη όταν αυτή διαρκεί περισσότερο από 90΄. Φυσικά αυτό εξαρτάται από τη φυσική κατάσταση του αθλητή, αλλά και από την κατάσταση των αποθηκών γλυκογόνου του. Σε αθλητές υψηλού επιπέδου τα αποθέματα γλυκογόνου αρκούν και για 120΄ μέτριας ως υψηλής άσκησης, ενώ αθλητές με άδειες αποθήκες γλυκογόνου χρειάζονται πρόσληψη υδατανθράκων και σε αγωνίσματα διάρκειας μικρότερης των 90΄.

Εκτίμηση της θρεπτικής κατάστασης των αθλητών

Γράφτηκε από

Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει αντιληπτό πόσο στενά είναι συνδεδεμένη η διατροφή με τον αθλητισμό. Το ένα επηρεάζει την πορεία του άλλου και μόνο μαζί μπορούν να δώσουν τα μέγιστα αποτελέσματα τόσο σε απόδοση στον αθλητισμό όσο και σε ευεξία . Γι ‘αυτό αποφάσισα στο πρώτο μου άρθρο να αναφερθώ στο πόσο σημαντικό είναι να έχει ένας αθλητής καλή θρεπτική κατάσταση και πως μπορεί αυτή να εκτιμηθεί. Στην πορεία θα ακολουθήσουν πιο εξειδικευμένα άρθρα για τη διατροφή αθλητών μικρών ή μεγάλων αποστάσεων, υπερμαραθωνίων κ.α., όπως και για τις ιδιαιτερότητες κάποιων αθλητών .

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΡΑΘΩΝΟΔΡΟΜΟΥΣ: Συστάσεις για τα προαγωνιστικά γεύματα

Γράφτηκε από

Η γλυκόζη του αίματος και το μυϊκό γλυκογόνο είναι τα βασικότερα καύσιμα για τη διατήρηση υψηλής έντασης σε αγωνίσματα μεγάλης διάρκειας. Η πλήρωση των αποθηκών του γλυκογόνου πριν από άσκηση παρατεταμένης διάρκειας είναι μεγίστης σημασίας , καθώς το άδειασμα του μυϊκού γλυκογόνου και η χαμηλή γλυκόζη είναι οι κύριοι παράγοντες εμφάνισης και εξέλιξης της κόπωσης.

Φωτογραφίες

Tελευταία Νέα

G Button3

white_info.png

7ος Ορεινός Ημιμαραθώνιος Οχυρού Νυμφαίας

white_important.png

7ος Λαϊκό Μονοπάτι Άλσους Νυμφαίας

Ημερολόγιο Άρθρων

« Νοέμβριος 2017 »
Δευ Τρί Τετ Πέμ Παρ Σάβ Κυρ
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Copyright © Optimum Πληροφορική 2015 All rights reserved